אחד הכלים המשמעותיים ביותר לעבודה יעילה במשרד הם ארונות משרד. הרבה פעמים אנחנו לא מתייחסים אליהם כי הם נתפסים כבר כחלק בלתי נפרד מהמשרד, חלק אלמנטרי בו, לא פעם אנחנו גם שוכרים משרד עם ריהוט...
התחום של ציוד משרדי עבר, כמו תחומים רבים אחרים, שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות. מצד אחד, אנחנו רואים יותר ויותר חנויות לציוד משרדי אשר נפתחות בישובים שונים, מצד שני, יש לומר, שהתחום נמצא בבעיה לא פשוטה ואנחנו עדים לכך בסגירתם של רשתות וחנויות וותיקות.
בעבר, אם היינו צריכים לרכוש מוצרים למשרד, היו ספקים מסוימים שעבדו באופן ישיר עם משרדים או חנויות קטנות שהציעו את מרכולתם. כיום, אנחנו יכולים למצוא לצד חנויות לציוד משרדי קטנות אשר נלחמות על קיומן, חנויות של רשתות גדולות אשר מכסות כמעט את כל הארץ ומציעות לצד מוצרים למשרד קלאסיים כמו מוצרי כתיבה, מכשירי חשמל, ריהוט משרדי ועוד, גם מוצרים רבים מסוגים אחרים שלא קשורים ישירות לעולם המשרד וקשורים יותר לבית, כולל לכל מה שקשור לעולם התרבות וההווי.
שינוי מקיף אחר שנערך בתחום זה הוא העובדה שישנן חנויות לציוד משרדי שכלל לא עובדות באופן פיזי, כלומר אין להן חנות אלא רק אתר אינטרנט דרכו ניתן לבצע רכישות. כאן מגיע השינוי המקיף ביותר אולי בתחום. מרבית החנויות מאפשרות כיום רכישה און ליין, כזו שמאפשרת לנו לא להגיע בכלל לחנות אלא פשוט לקנות ישירות מהאתר. זה חוסך לנו עלויות ויתרה מזו, זה חוסך לנו זמן יקר. מי כמו בעלי משרדים יודע עד כמה זה משמעותי. אגב במקרים רבים אפשר לעשות הזמנה לא רק דרך הרשת אלא גם דרך הטלפון וזו תגיע באמצעות שליח.
על מנת לרכוש מוצרים למשרד בצורה חכמה, מוטב לא לעשות רכישות קטנות בכל פעם, אלא רכישות גדולות תקופתיות. לדוגמא, עדיף לא לרכוש מוצרי כתיבה פעם אחת ופעם אחרת מוצרים אחרים אלא לבצע רכישה כוללת של מוצרים כך חוסכים בזמן ובעלויות. כמו כן, מוטב לבצע את הרכישה במקום אחד שמוכר הכל, כשזה ככה, אנחנו נהנים מעבודה שוטפת מול מקום אחד ולא זקוקים לעבודה מול גורמים שונים אשר יוצרת אי סדר וחוסר נוחות. לכן, רצוי לעבוד מול חנות אחת של מוצרים למשרדים ולא מול שלל חנויות לציוד משרדי.
אנחנו באופיס פוינט רוצים להמליץ לכם על חנות שכזו, מדובר במאה אחוז, עסק חברתי וחנות ייחודית המרכזת בתוכה מגוון מוצרים שונים למשרד. במאה אחוז – ציוד משרדי, תוכלו למצוא צוות מקצועי שיעמוד לרשותכם בכל עת ולכל עניין. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר בטלפון או דרך האתר של החנות והצוות ישמח לעמוד לרשותכם.
מוזמנים לקרוא בנוסף: כונניות למשרד
אחד הכלים המשמעותיים ביותר לעבודה יעילה במשרד הם ארונות משרד. הרבה פעמים אנחנו לא מתייחסים אליהם כי הם נתפסים כבר כחלק בלתי נפרד מהמשרד, חלק אלמנטרי בו, לא פעם אנחנו גם שוכרים משרד עם ריהוט...
כשאנחנו פותחים משרד חדש, אנחנו צריכים לרכוש שורה של אביזרים למשרד אשר יאפשרו לנו לעבוד בצורה טובה, עלינו לעשות רשימה של דברים אשר אמורים לעזור לנו לנהל את המשרד כמו שצריך ולאחר מכן לבצע רכישה...
Error: Contact form not found.